Administrator danych prowadzi rejestr czynności przetwarzania danych osobowych w zakresie danych osobowych przetwarzanych przez dział kadr.
W rejestrze tym zamieszcza się następujące informacje:
- imię i nazwisko lub nazwa oraz dane kontaktowe administratora oraz wszelkich współadministratorów, a także – gdy ma to zastosowanie – przedstawiciela administratora oraz inspektora ochrony danych,
- cele przetwarzania,
- opis kategorii osób, których dane dotyczą, oraz kategorii danych osobowych,
- kategorie odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w tym odbiorców w państwach trzecich lub w organizacjach międzynarodowych,
- gdy ma to zastosowanie – informacje o przekazaniu danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym nazwa tego państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, a w przypadku przekazań, o których mowa w art. 49 ust. 1 akapit drugi RODO, dokumentacja odpowiednich zabezpieczeń,
- jeżeli jest to możliwe, planowane terminy usunięcia poszczególnych kategorii danych,
- jeżeli jest to możliwe, ogólny opis technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa, o których mowa w art. 32 ust. 1.
- Rejestr czynności przetwarzania danych jest prowadzony w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej.
Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych
Administrator danych: ……………………………...........……………
Imię i nazwisko oraz dane kontaktowe inspektora ochrony danych (jeśli jest wyznaczony):
………………………………………………………....……………………………
Cele przetwarzania |
Kategorie osób, których dane dotyczą |
Kategorie danych osobowych |
Kategorie odbiorców, którym dane osobowe są ujawniane |
Nazwa państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, której |
Planowane terminy usunięcia |
Ogólny opis technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa, o których mowa w art. 32 ust. 1 |
Rekrutacja pracowników |
Kandydaci do pracy |
Dane identyfikacyjne, dane adresowe, dane o wykształceniu, stażu pracy, uprawnieniach |
Dane nie są przekazywane innym |
Nie dotyczy |
Po zakończeniu procesu |
Zamykane szafy w zamykanych pokojach, do których mają dostęp tylko upoważnione |
Realizacja umowy o pracę |
Pracownicy |
Dane identyfikacyjne, dane adresowe, dane o wykształceniu, przebiegu pracy oraz inne dane wymagane zgodnie z Kodeksem pracy |
ZUS, Urząd Skarbowy |
Nie dotyczy |
50 lat zgodnie z art. 51u ust. 1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217) |
Zamykane szafy w zamykanych pokojach, do których mają dostęp tylko upoważnione osoby, system alarmowy, dostęp programu kadrowo-płacowego po zalogowaniu się z użyciem hasła, antywirus |